بیان دیدگاه

حسن روحانی قاتل فرزند خود با دکترای تقلبی رییس جمهور منتخب !!!

 
حسین روحانی، و او هنوز هم در سال ۱۹۹۲( در ۲۱سال پيش ،۱۳۷۰) در سن ۲۳ سالگی در حالی که هنوز دانشجو بوده به خودکشی دست زد!!! خبري در روزنامه ها چاپ شد،
واقعيت چيست؟
واقعيت امر اين است پسر از کار پدر باخبر است اگر احمدي نژاد تير خلاص زن زندان اوين بود. حسن روحاني چشم راست خامنه ايي جنايتکاري بي شرم در زندانها بوده است و حسن روحاني در حصر خانگي منتظري نقش اساسي داشته در خانه پسر بارها با پدر بر سر اين موضوع درگير شده اند

وزارت اطلاعات بدستور بيت رهبري مسئوليت قتل فرزند حسن روحاني را بعهده مي گيرند و پسر بزرگ حسن روحاني را در زمان خلوت به حرم قبر کثيف خميني هدايت مي کنند و آنجا وي را بقتل مي رسانند.

زن حسن روحاني شوکه و بيمار شده و دو سال زير نظر روانشناس مورد درمان و مراقبت قرار مي گيرد و وزارت اطلاعات نيز مانع پخش خبر شده و 

در رسانه هاي وابسته به رژيم گزارش دادند که پسر حسن روحاني بدليل کار خلاف اخلاق و عفت دچار عذاب وجدان بوده و در حرم خميني دست به خودکشي زده است
مادر حسين روحاني زن رييس جمهور فعلي ازنامه پسرش سخن گفته که

متن نامه بجا مانده از حسین روحانی پسر حسن روحانی «من از دولت شما متنفرم، از دروغ ها ، از فساد شما، از دین شما، از دورویی و نقاق و ارزش گذاری های دوگانه شما. از اعدام ها ی بی رویه ….
چندين بار درگيري پسر و پدر بالا کشيده که همسايه و فاميل ها باخبر شدند و 
از آنجا که حسن روحاني نماينده خامنه ايي در شوراي امنيت ملي بوده
سخت زير نظر اطلاعات رهبري بوده و شنود ميشده
بسياري معتقد هستند که قتل حسين روحاني مربوط به اسناد قتلهاي زنجيره ايي مانند قتل سيد احمد خميني مي باشد
زن حسن روحاني هميشه غصه مي خورده و ناراحت بوده و تا امروز 
زير فشار شوهرش و وزارت اطلاعات سکوت کرده است 
در بيرون جنايت و کشتار در درون خانه يک ظالم و جلاد به تمام معنا 
ولي هنوز بسياري معتقدند که حسين روحاني به دست وزارت اطلاعات و هماهنگی پدرش به قتل رسيده است و خودکشي نبوده
زيرا غير ممکن است که آقاي حسن روحاني نداند که کلت شخصي اش در خانه نيست. با آگهي قبلي جلاد حسن روحاني اسلحه شخصي خود را به ماموران
وزارت اطلاعات مي دهد و صحنه خودکشي حسين روحاني فرزند حسن روحاني 
در صحن خميني ترتيب داده مي شود و ماموران وزارت اطلاعات
با تپانچه پدرش در سال ۱۳۷۰به ضرب گلوله بقتل مي رسانند
پدري که فرمان قتل فرزندش را داده و جلاد خنده رو که به لباس سبز درآمده اکنون رييس جمهور يک کشور فرهنگي با تاريخ کهن شده
که مايه آبرو ريزي همه ايرانيان در سراسر جهان مي شود. در ضمن حسن روحاني در فرمان بمب گذاري آرژانتين نيز دست داشته و از
امضاء کننده صدور تروريست ها و قاتلين به آنجا بوده است
حال خوب نگاه کنيد گزارشگران مزدور وابسته به رژيم چه دروغي در باره پسر حسن روحاني نوشته اند !!!؟

گزارشگران وابسته به رژيم
به گزارش ظهور۱۲ به نقل از صراط نیوز : منابع خبری مدعی اند که فرزند حسن روحانی در سال ۱۳۷۰ به دلیل شکست عاشقانه خودکشی کرده است این خبر در آن ایام در حالی به عنوان سوژه خبری رسانه های مختلف قرار گرفت که پرونده مذکور زوایایی قابل توجه دیگری از جمله ادعای استفاده از کلت کمری حسن روحانی توسط متوفی داشت.
جالب ترین بخش از این پرونده جنجالی دفن پسر حسن روحانی در حیاط غربی صحن حضرت امام راحل بود وی که مدعی مقابله با جریان سو استفاده گر از امکانات بیت المال و جلوگیری از روابط نا مشروع اداری است در سال ۱۳۷۰ فرزندش که مرتکب گناه بزرگ کبیره شده است را با استفاده از ضوابط و روابط خاص در صحن غربی حرم امام خمینی (ره) دفن کرده است.
+++++++++++++

خبرگزاري اهروصال، وابسته به رژيم 
منابع خبری مدعی اند که فرزند حسن روحانی در سال ۱۳۷۰ به دلیل شکست عاشقانه خودکشی کرده است این خبر در آن ایام در حالی به عنوان سوژه خبری رسانه های مختلف قرار گرفت که پرونده مذکور زوایایی قابل توجه دیگری از جمله ادعای استفاده از کلت کمری حسن روحانی توسط متوفی داشت.
به گزارش اهروصال، منابع خبری مدعی اند که فرزند حسن روحانی در سال ۱۳۷۰ به دلیل شکست عاشقانه خودکشی کرده است این خبر در آن ایام در حالی به عنوان سوژه خبری رسانه های مختلف قرار گرفت که پرونده مذکور زوایایی قابل توجه دیگری از جمله ادعای استفاده از کلت کمری حسن روحانی توسط متوفی داشت.
جالب ترین بخش از این پرونده جنجالی دفن پسر حسن روحانی در حیاط غربی صحن حضرت امام راحل بود وی که مدعی مقابله با جریان سو استفاده گر از امکانات بیت المال و جلوگیری از روابط نا مشروع اداری است در سال ۱۳۷۰ فرزندش که مرتکب گناه بزرگ کبیره شده است را با استفاده از ضوابط و روابط خاص در صحن غربی حرم امام خمینی (ره) دفن کرده است.
کاندیدای جدید جریان اصلاحات که تا روز گذشته خود را عضو جریان معتدل سیاسی می نامید و اکنون با ادعای مقابله با جریان ”سواستفاده گر از ضوابط خاص و روابط ویژه در نظام” در عرصه انتخاباتیمشغول فعالیت شده است در سال های گذشته از امکانات خود و روابط نا مشروع برای رسیدن به اهداف شخصی استفاده کرده است.
منبع: شبکه اطلاع رسانی دانا

مدرک تقلبي حسن روحاني

http://ilam-elect.ir/content.asp?id=63730

بیان دیدگاه