بیان دیدگاه

دل نوشته

لطفا کامل بخونید
مشکل اصلی ما اینه که مردم ایران انقلاب نکردن داستان این بود که شاه نمی خواست به آمریکا و اروپا باج بده و گفت برین ته صف اونها هم برنامه ریختن شاه رو بردارن حالا چطور؟خیلی ساده با استفاده از خصلت ایرانی ها از قدیم میگفتن عرب را سیر نگهدار ایرانی را گشنه چون اگر عرب شکمش سیر باشه خفه میشه صداش در نمیاد ولی متاسفانه ایرانی که سیر میشه هار میشه ،توی زندگی شخصی خودتون ببینید به هرکی بیشتر محبت میکنی بعد چه بلای سرت میاره و باز متاسفانه ایرانی دنبال نون مفته از روزی که توی مسجد غذای مفت میدن و یارو با زن و بچش تا نیمه شب توی مسجدی میشینه که حتی به حرف آخونده هم گوش نمیکنه فقط منتظره برنامه تموم بشه تا یک پرس غذای مفتی بخوره و یکی هم ببره خونشون که فردا هم غذاش مفت باشه خوب دیگه چه انتظاری دارین؟یک نفر بگه مردم برای چی انقلاب کردن؟از بس توی مسجد به گوششون خوندن شاه نفت رو میفروشه و پولش رو میده اصلحه می خره ما اگر حاکم بشیم پول نفت رو میاریم در خونه هاتون میدیم آب مفت برق مفت امیدوارم این وعده ها یادتون مونده باشه ملت مفت خور برای مفت خوری انقلاب کردن نه برای هدف مشخص حالا چرا 35 ساله همه از انقلاب پشیمون هستن ولی حاضر نیستن دوباره انقلاب کنن؟چون گشنه هستن فکر میکنن اگر بریزیم توی خیابون و اگر بلایی سرمون اومد کی شکم زن و بچمون رو سیر میکنه درنتیجه بی خیال انقلاب میشن ،حالا تکلیف این مملکت چیه؟هیچی بشینید تا وقتی که این رژیم وجودش دیگه برای آمریکا و اروپا سودی نداشته باشه مطمین باشین اونوقت دوباره انقلاب میشه . این حرف دله به دله همه هم میشینه این همه دلیل و مدرک اوردم که همه ی ان ها مستنده و توی وبلاگ موجوده که شاه فقید خیانت نکرد و عاشف ایران  بود تغییرات را نمی توان یکجا انجام داد جامعه داشت باز می شد دموکراسی به ایران امده بود هر چیزی قدم به قدم داشت انجام می شد در اون دوران که باید اصلاح انجام می شد اتفاقی افتاد که نباید حالا که باید به ایرانه خودمون برگردیم کشورمون رو از تازی ها باز پس بگیریم نشستیم ومیگیم اصلاحات همه چیو درست میکنه من ایرانیم اریاییم عاشق ایرانم هستم و هیچ وقت از موضع خودم عقم نمیشینم این رو مطمعن باشید من هیچ وقت به این خاک اهورایی خیانت نمی کنم و اخبار اشتباه به شما نمی دهم من افتخار می کنم زرتشتی شدم به اصل ایرانیه خودم برگشتم از شما هم دعوت می کنم که به اصل خود بازگردید زرتشت شیوه ی زندگیست زرتشت بندگی نیست زرتشت یعنی عشق دوستی مهربانی اهورامزدا یعنی گفتار نیک کردار نیک پندار نیک . از شم دوستان و مهربان یاران خواهش می کنم که این وبلاگ رو به دوستان و اشنایان خود معرفی کنید خرد رو در جامعه زنده کنید . من داخل ایران زندگی می کنم و از هیچ چیز و هیچ کس هم نمی ترسم و تا اخرین قطره ی خونم از ایران و ایرانی وبرای ازادی ایران تلاش وکوشش می کنم شما هم به عنوان حد اقل کاری که می توانید بکنید این وبلاگ رو به دیگران معرفی کنید. اهورا مزدا این خاک پاک اهورایی رو از دروغ ودشمن پاک گرداند .

با سپاس

ارمین . ت

بیان دیدگاه