بیان دیدگاه

وبازهم چپاول سرمایه ملی!!!!

عکس

اختصاص 40 میلیارد تومان اعتبار به توسعه حرم شاهچراغ
نماینده بنیاد مسکن در طرح توسعه شاهچراغ گفت: اعتبار اولیه این طرح که از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تأمین شده و به وسیله مهندسان ایرانی اجرا می‌شود 40 میلیارد تومان در نظر گرفته شده و اکنون با پیشرفت چشمگیر کار حدود 15 میلیارد تومان کسری اعتبار وجود دارد.
خداخواست شهبازی افزود: طرح توسعه حرم در فاز اول در زمینی به مساحت 20 هزار مترمربع و با زیربنای 15 هزار مترمربع از تیر ماه 91 شروع شده و در حال حاضر کل پیشرفت طرح، حدود 80 درصد است.
این طرح که در قسمت غربی حرم حضرت میر سید احمد ابن موسی کاظم در حال اجرا است، فضای بین حرم و مسجد نو محل برگزاری نماز جمعه شیراز را با حذف یک خیابان و یک میدان به هم متصل می‌کند و فضای مسقف قدیم که ظرفیت پذیرش 3500 نفر به صورت همزمان را داشت با اجرای این طرح به 12 هزار و 500 نفر افزایش داده شده است.
وی گفت: البته طرح توسعه کلی حرم موسوم به طرح حرم تا حرم یعنی اتصال حرم سید علاء‌الدین حسین و طرح حرم حضرت احمد بن موسی در 4 فاز در آینده اجرا می‌شود که شامل 52 هکتار خواهد بود.
نماینده بنیاد مسکن در طرح توسعه شاهچراغ گفت: در توسعه شبستان جدید از مهندسان ایرانی و مصالح داخلی استفاده شده و برای اولین بار از بتن سفید با ستون‌های بتنی و 25 متر شمع‌های نگهدارنده در زیر زمین استفاده شده است.

 

بیان دیدگاه