بیان دیدگاه

آیا هیچ میدانستید ما ایرانیان اولین قربانیان » داعشیان اسلامی » هستیم؟

10527871_744186785654821_4986538593473749852_n

آری، ما ایرانیان اولین قربانیان اسلام داعشی ناب محمدی نه تنها پس از ظهور اسلام در 1400 و اندی سال قبل بلکه حتی در دوران معاصر و امروز هستیم.

لابد خواهید پرسید چطور!؟
ببینید!
بیش از 35 سال است که » داعشیان اسلامی » از نوع شیعه دوازده امامی آن از پشت پرده بیرون آمده و برای اولین بار بدون واسطه بر گرده ملت ایران سوار شده، نشسته و حکومت خلافت امام زمان موهوم خود را بر پا کرده اند.
بیش از 35 سال است که فرزندان خلف دزدان مدینه کوچکترین فریاد آزادیخواهی ملت ایران را تحمل نکرده و در گلو خفه کرده اند.
بیش از 35 سال است که خلافت مطلقه وقیح فرزندان آزادیخواه ایران، اعم از زن و مرد، پیر و جوان را در داخل زندان های مخوف اسلامی خود، شکنجه، تیرباران و اعدام کرده است.
بیش از 35 سال است این قوم بربر پیرو اسلام ناب محمدی دست به ترور ایرانیان در داخل و خارج از ایران زده ا است.
بیش از 35 سال است این پیروان امام زمان خیالی ته چاه جمکران و سامرا به حریم شخصی و خصوصی ما ایرانیان دستبرد زده اند.
.
.
.
بیش از 35 سال است که شیادان شیعی مکتب اسلام آشکارا و بدون هیچ رعب و وحشتی هستی و نیستی ایرانیان را به غارت برده و تباه کرده اند.

تنها تفاوت های داعشیان در ایران با داعشیان در عراق و سوریه در این است که:
– اینها به فارسی سخن می گویند و آنها به عربی.
– اینها خلافت اسلامی خود را با فریب دادن یک ملت خرافه گرا و بخواب رفته تشکیل داده و پر پا کرده اند و آنها در ابتداء راه هستند و بسر میبرند. 
– اینها با فراری دادن منابع انسانی و حراج کردن منابع زیر زمینی و روی زمینی ایران و باج دادن به دولت های کوچک و بزرگ خارجی و مزدوران منطقه ای خود به حکومت ددمنشانه و زالو وار خود ادامه میدهند و آنها( داعشیان عراق و سوریه) در پی پیدا کردن راهی برای شناسایی و استقرار خود در منطقه و جهان هستند.
-…
در واقع خمینی و جانشینانش آغازگر اصلی این نهضت شوم اسلامی از سال 1357 در جهان مدرن بودند و امروز ابوبکر البغدادی رهبر داعش، بُعد عریان تر این نهضت اسلام واقعی و حقیقی را بدون محافظه کاری، ترس و یا سانسور کردن به نمایش عمومی در جهان گذاشته است. 

شاید ما با دیدن این وقایع و اتفاقات و برای تلنگر خوردن و بیدار شدن از این سراب اسلام ناب محمدی و به خود آمدن برای جبران این اشتباه بزرگ تاریخی خود و نیاکان مان به هر دوی اینها یک سپاسگزاری واقعی بدهکار باشیم. 

بیان دیدگاه